Till något helt ointressant

Idag blev vi klar med 2 fönster till, just nu torkar dom för fullt men dom är helt färdiga. Peter håller på att grejja med pvn, han har gjort en himla massa vet inte riktig vad men de blir tydligen bättre och de underhåller honom. Imorgon fortsätter vi med två nya fönster så, känns inte lika jobbigt att påbörja dom just nu heller så då ska man passa på.

Vi åkte ner på marknaden i vännäs, har väl aldrig missat de förut så kan ju inte göra ett undantag. Vi träffade många trevliga människor som man inte träffar på varje dag. Köpte de tradiotinella sockarna till både mig och Peter, munkar och tunnbröd. Lillebroren stannade hemma för han hade nyss somnat sedan så ha han nog inte riktigt orken just nu heller efter inflammationen.

Till något helt ointressant

Efteråt bar det iväg på K-routa där vi köpte en såg av något slag till Peter. Vi hade ju fått några värdecheckar därifrån så då ska man passa på. Då vi står där så ser jag en underbart söt liten pojke i 3 års åldern springa förbi. Personalen frågar han om han har tappat sin förälder. Pojken ler och pekar åt vänster näe Pappa är där borta ler glatt och springer åt andra hållet. Full av skratt går jag åt de håll pojken pekat och där står min tremännings pappa. Surrar en stund sedan lämnar jag honom åt Peter och jag passar på att leta rätt på Theodor. Theodor är nämligen den sötaste ungen i hela vida världen, en av dom vildaste också. :)

Theodor känner igen mig och vi börjar prata lite smått. :) De första han säger är "Du har en vacker tröja på dig!" följt av "vad har du där" och pekar på magen. Jag svarar "men visst vet du va jag har där" han skiner upp som en sol och säger "EN BEEEEEBIIIIIISSSSS" Han gjorde verkligen min dag, jag blir så glad när jag är uppi han för han är verkligen lycklig, ett lyckligt barn.


Världens sötaste Theodor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0