Wheels

Vi åkte ner på wheels, träffade en massa folk, kikade på bilar och tog oss en liten matbit. Nu är vi hemma igen efter en lite tripp på affären. Köpte massa go mat, frukt och bär hade ju sådant abstinens efter jordgubbar härom dagen. Köpte bara 5 liter så nu ångrar jag att jag inte köpte fler men körsbär och melon har ja ju hemma så inte så jag gå hungring inte.

Peter klipper gräset och vi väntar besök från våra kära stockholmare som är uppe. De blir grillat sedan jordgubbskalas och kanske en trip ner på stan när bilarna börjar rulla. Men kära älsklingen verkade inte alls så peppad på att åka ut vilket gör mig lite orolig- är han sjuk?

5 halv smärtsamma förvärkar mellan 6-13:30 men tror att bebisen bara retas lite nu när de börjar närma sig. Blir ingen bebisen förrän jag sett på ecalipse på måndag/tisdag.

Så synd om lillebror att han missar wheels i år, huvva inte alls bra. Han stannar på lassa någon dag till sedan ska han komma och bo hos oss till veckan, medans resten av familjen är i stugan, så han kanske hinner träffa bebisen först av alla?! 

Näe nu ska jag snabbplocka lite innan våra kära vänner svänger förbi

Kommentarer
Postat av: Helen -BF 30 juli

tack så mycket, kul att du lämnade kommentaren så kan jag följa dej med :) Bara 10 dagar kvar ser ja :) har du några känningar ännu? Kram :)

2010-07-03 @ 21:47:48
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ha hänt me mattias?

va roligt de är att du snart ska få bebis :)

2010-07-04 @ 00:31:35
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0