37+4

Då blev jag född, i vecka 37+4,  men min mamma var förmodligen en aning mera aktiv än va jag var så jag kan inte förvänta mig att lillkillen kommer ut idag bara för att jag hade lust att göra det men de känns rätt nära, vilken dag som helst. Men det har inte blivit några förändringar mår hur bra som helst just nu inga onda förvärkar eller nått. Lillen mår iaf bra och sparkas dock något mindre så man blir lite extra nojig.

Hade iaf en trevlig midsommar igår så jag är rätt nöjd, ingen blev sådär full som jag förväntat mig och det passade mig utmärkt. Men när jag och peter komme hem så hade vi självklart haft ytterdörren öppen så de var säkert tusen mygg inne. Peter gick på jakt men de hjälpte inte så mycket, kunde inte somna när man hör myggen surra vid öronen. Vid fyra tiden hade jag fortfarande inte somnat så då la jag mig tillslut på soffan och fick sova ca 3 timmar innan jag vaknade. Åt lite frukost sedan kunde jag somna om igen, så jag har egentligen nyvaknat. Huvudsaken är ju att man får någorlunda sömn annars så blir man inte på de bästa humöret.

Tog en massa kort igår, mest på barnen dock. Men även om man knäpper och knäpper hela tiden så är det ändå inte alltid korten blir bra. Grannarna skulle skicka korten till mig så jag blir nog inte helt utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0