Behov

Ja just nu är jag i behov att färga håret, duscha och bara ta det lugnt kanske lite sömn också. Men har ingen egentlig ro att vara still. Humöret är det allra sämsta så att vara ute med arbetsmyrorna är en påfrestning, vill ju som vara glad och trevlig när man har människor runt omkring sig. Vi har målat 75% av arbetsrummet klart, fattas bara ett varv till om två-tre timmar sedan måla insidan men vi måste vänta med att kitta och måla en sida. Men jag tror att de ska gå att göra i natt om ser klart ut på himlen över natten.

Just nu trimmas, rensas och huggs ut massa grejer, peter ska nog dra över en massa ris till grannen ikväll också så kommer dom att elda lite senare. Idag ska jag nog göra en lax och kräft paj till middag om nu svärföräldrarna stannar så länge, dom kanske vill åka iväg till svägerskan.

Näe om kanske man ska få lite bättre humör och vara arbetsledare en stund, verkar som jag är duktig på det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0