Dagen påhitt

Peter ville in till stan så vi tog en trip in till Umeå, köpte nytt nätverkskort en present till Anna, inhandlade lite lådor till expedit hyllan, några kuddöverdrag, kökshandukar, 2 kittpistoler och sedan en dvd/cd bok.

Så nu ska jag bli mera noga på att bränna ut bilder varje månad oavsett så man vet att man har n backup kopia någonstans om något skulle hända. Sorterade nu upp bilderna i boken så de ska vara lätt att komma åt och lätt att se vad d är jag söker.

Näe nu ska jag göra en "göra-lista" till i veckan, vill ha en massa grejer gjorda veckorna framöver. Ska sedan göra lite mat och kanske fixa lite gardniner och grejer ner till källaren.


Kommentarer
Postat av: jenny

spara inte dina backuper i huset som jag gjorde :( datorn kraschade ju men jag hade ju mina kopior så de gjorde mig inte så mycket men nu är ju dem också borta :( :( så ett tips ha dem någon annanstans.. själv ska jag köpa bankfack å lägga dit usb minnen, typ ha 2-3 st å sen göra backup varje månad å gå dit och byta minne så finns de alltid kvar... för de vore ju själva fan om de inte hjälper..

kram kram

2010-06-14 @ 15:29:49
URL: http://tokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0