Dagen

Jag hade tänkt bege mig in till Umeå idag, men jag vet inte hur jag ska lösa allt. Peter ska ha bilen för att åka till sin morfar och röja en massa där..Så han måste ha släpvagnen, den vägrar jag att köra så vet inte hur jag ska lösa det. Peter har för tillfället pvn till jobbet men han kommer hem vid tre tiden. Att köra flera vändor in till umeå kändes inte så ekonomiskt  heller.

Humöret är inte på topp, jag är less på att inte kunna göra något. Att inte kunna hjälpa till med hushållsysslor, pyssel ute och liknande. Är otroligt less på att vara ensam hemma hela dagarna. Jag skulle kunna göra fixa med bilderna på datorn, rita eller liknande men jag har ingen lust med det.. Jag stör mig på att det är stökigt här hemma men det är egentligen bara dammit inte stökigt. Tvätten är tvättad och disken diskad tom garderoberna är sorterade och utrensade, de flesta lådorna är också sorterade.


Kommentarer
Postat av: malin

Elias va ju också jätte fint så om han inte se ut som en liam ser han absolut ut som en elias tyckte de va jätte fint :) miss you nu ha jag fått schema så nu ska jag nästa vecka boka in några dagar som jag kan hälsa på dig så du inte behöver vara ensammen :)

2010-06-09 @ 18:03:59
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0