Dumma bräms

Ja det är typ tusen stycken ute och jag blir galen kan inte riktigt njuta av solen när jag bara vill springa ifrån dessa odjur. Svettas som en gris och ser ut som en flodhäst jag bättre bli ne inte! Pratade dock med syster när hon hade lunch och de gjorde susen för humöret som alltid. Min andra syster passde också på att ringa och säga att hon tänkte ta sig tid att komma förbi ikväll och fota mig och peter. Får se vars vi kan åka och ta lite fina bilder, antingen någonstans vid sävarån eller kanske mot skeppsvik, tror jag är mest sugen på att åka in till sävar.

Peter är ledig torsdag och fredag så vi ska verkligen njuta av midsommar i år, först ska vi på fredag in till skeppsvik och njuta av va de har att erbjuda där sedan ska vi gå över till grannarna och grilla med dom på kvällen. De blir nog 4-6 par plus barn som ska fira med varandra så jag hoppas de blir en dag att minnas. På lördag såg de ut att bli fint väder så vi ska nog passa på att grunda fönsterna i vardagsrummet så vi kan börja måla dom. Annars finns de inte så mycket att göra inomhus så vi ser väl om hur det blir allt för att koncentrera sig på något annat än bebben.

Till middag idag vet jag inte va man ska hitta på man vill nog ha något lätt så jag ska skriva en inköpslista till peter så han kan handla innan han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0