Festen

Idag har jag ont i öronen och halsen, tror att jag håller på bli sjuk. Vid 3 tiden komme grannen över och då gick vi över till den andra grannen. Satt och surrade där tills klockan 16:30 då vi åkte hem för att göra oss klara för grillningen. Träffade alla grannar, lekte med deras barn (mest med småtjejerna som var 3-5 år) åt god mat, allt var underbart trevligt. Peter var nog ganska på lyset innan vi komme hem, dock inte allt för sent för jag blev less och åkte hem vid 23:30. När vi hade varit hemma en stund så kom grannarna över igen och surrade, fick gå husesyn och Sussie skulle komma över med barnen och bullar i veckan så de käntes skönt att jag får lite sällskap till veckan.

På midsommar blir en sammanstålning mellan dom som väljer att fira med oss och sedan grannarna, så ser fram emot ett riktigt midsommarfirande. Hoppas de blir sol nu också annars kan man inte riktigt sitta och då blir det lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0