Fixerat sig?

Trodde bebben hade fixerat sig för magen var verkligen låg igår men idag känns det inte så. Känns som magen höjt sig 10 cm över natten. Sovit 10 timmar inatt var verkligen skönt, eftersom jag hade bara sovit 15 h de senaste 3 dygnen, vi gick och la oss vid 8 igår kväll sedan vaknade vi och var uppe i 2 timmar sedan somnade vi om igen. Bebisen hickade säcker i 15 minuter och Peter låg och kände, han tyckte att det var super mysigt. Idag ska vi bekräfta faderskapet och gemensam vårdnad.

Inge mer svullande i ansiktet än så länge, fötterna svullnade dock upp över natten och fingrarna är inte så stor skillnad. Man kan ju alltid köpa stödstrumpor men jag hatar verkligen grejer som sitter för trångt, jag får panik och blir verkligen super galen, sådär super galen som bara jag kan bli.

Mina stockholmare kommer snart upp och ska stanna ganska länge typ i  2-3 veckor så jag kommer att hinna krama dom och surra av mig. Snacka om att man har tur ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0