Föräldragrupp 3

Ja idag var det besök på förlossningen som gällde. Vi fick kika runt på lokalerna, pröva lustgasen och lite dit och dat. Lustgasen var väl mest givande på hela trippen, då vet man ju hur man reagerar när de gäller. Men en sak va ju säker jag hade dåligast lungor av alla jag tog i och tog i men syntes knappt att den reagerade. Men de funkande iaf så man kanske är mottaglig ändå.

Efter förlossningsbesöken besökte vi nya BB. Var super fina moderna rum och käntes inte riktigt som man var på ett sjukhus. Hoppas verkligen att Peter får möjlighet att sova där med mig när man nu kommer dit.

I föräldragruppen är jag den som är beräknad först så de blir riktigt spännande och se om jag får först eller.
Barnmorskan berättade även om att jag går över tiden så ska jag åka till en barnmorska i Robertsfors. Jag blev totalt anti och ska kolla och boka in en tid hos en barnmorska i stan för säkerhetsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0