Framtidsplaner

Ja idag har dagen gått otroligt fort. Har hunnit sova igen de timmar jag inte kunnat sova i helgen sedan bara tagit det lugnt. Sammandragningarna har väl minskat men ändå ca 2 ggr i timman undr hela dagen. Rör jag mig det minsta så ökar det, men när jag bara vilar så håller det sig till 2 ggr i timmen. Får c om stora dagen kan komma snart eller om jag kommer åka på övertid?! Bebisen är ju inte riktigt klar än så han får gärna stanna där i 2 veckor till då han har tjockat till sig lite och lungorna är lite mera utvecklade.

Peter komme hem och vi myste n stund på soffan, jag innerst så d blev inte någe mycket plats kvar åt hjärtat mitt, men jag kunde iaf sova så trött var jag. Efter någon timma gjorde vi middag och nu sover älsklingen igen på egen soffa. Han fick mera ont i ryggen efter mysandet på den trånga soffan med mig.

Under middagen surrade vi lite om våra framtidsplaner med babyn och lite smått runt i kring praktiska saker som säkert int fungerar i praktiken men det är ju alltid trevligt att ha lite och prata om. Fick ju en slant till vårt bröllop av peter föräldrar så jag har kikat runt på lite trevliga grejer, kollat va de skulle kosta och vilket buffert man behöver till en hyffsat stor bröllop, jag är långt ifrån en färdig budget men det var iaf ett trevligt tidsfördriv under dagen.

När peter fått sova till sig någon timma ska jag väcka honom och han ska få göra det sista på ena fönstret så de hinner bli klart till imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: jenny

vad roligt med bröllops planer :) hoppas du får ditt sagobröllop :)

2010-06-07 @ 19:30:01
URL: http://tokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0