Fredag

Ja igår hände det rätt så mycket, peter målade klar köksfönstret påbörjade arbetsrummet, for och köpte en stege sedan drog undan en himla massa ris. Jätte kul att de händer grejer på gården fast alla kanske inte ser det. Vi dansade i garaget hemskt långsamt men ändå kände verkligen att det var de mysigaste på hela veckan. När vi hade arbetat hela dagen så gick vi ju över till grannen och var där till klockan halv 2. Peter och jim tog några kalla medan de eldade upp ris och stubbar. Rätt mysigt att vi träffat dom men jag kan ju erkänna att jag blir hemskt blyg. Vet verkligen inte varför jag blir det men ja de går kanske över. Känns som jag är den tysta blyga i gruppen på fyra, så vi får väl se om de blir bättre. Grannarna nämde även också att dom trodde peter var pappa pappan, jag skulle inte vara mamma mamman. Dom trodde inte jag var någon som ville umgås med mina barn och leka med dom, baka med dom, tyckte det var jätte hemskt att höra. Jag som verkligen vill bli mamma mamman, jag har alltid varit som en liten höns mamma åt alla mina syskon och vänner. Men ja får väl se i senare i höst om dom ändrar uppfattning om mig ang det eller om dom får rätt.

Idag kommar Peter föräldrar hit för att hjälpa till med fönsterna och lite avverkning.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0