Inga bilder

Inga bilder idag heller, har inte tagit några nya bilder på magen i veckan heller, ja i söndags fick jag några bilder som jag la in på andra datorn orkade inte dra över dom till den bärbära nu när bara den funkar. Men veckan är heller inte slut så jag ska försöka göra mig fin någon kväll och fota mig och älsklingen igen nu när det är så nära, annars lär man inte hinna.

Saknar hjärat så himla mycket, kommer hem och fortfrande är det flera timmar innan han har hunnit hem från jobbet. Som tur slipper han skruva ihop massa fönster eftersom vi inte gjorde målade några idag. Imorgon skulle de vara hyffsat väder så då blir det till och måla igen.

Fågelungar, när jag komme hem upptäckte jag att vi har fågelungar under taket på huset. Två fåglar matade hungriga fågelungar, ja jag tror då de var det för det pep så fint därifrån. Lite mysigt allt det här på landet, härom dagen såg vi ännu ett litet rådjur på våran lilla bakgård.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0