Lagat datorn

Ja nu funkar internet på den vanliga datorn verkligen underbart att ha en stor skärm att titta på, även om jag älskar den bärbara datorn också. :) Har just kommit hem från Em, vi hade super trevligt även om jag tog upp mycket plats genom att prata mycket om bebisen och runt ikring det, kände lite ångeset senare över att man bara pratar om bebben. Men det är inte så konstigt jag har bara den i huvudet just nu. :) Imorgon ska jag iväg för att träffa en kompis nere på stan som jag inte träffat på några månader så det blir säkert trevligt.

Och på torsdag ska jag ta Peter till hjälp och vi ska baka både bullar och bröd tror jag. Jag laddade upp med en massa jäst så här ska de bakas. Är himelens bra om man har lite hembakt när människor dyker upp för att hälsa på oss och bebisen. Om inte annat så är det ju ett trevligt tidsfördriv :)

Midsommar planeras och jag undrar egentligen vilken dag man firar midsommar? Är det fredagen eller lördagen man brukar fira?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0