Läkarbesök

Ja konstaterande av att jag har förhöjd puls, vet idagsläget inge mer. Antingen beror de på graviditeten, struma, stress, värme, blodtryck. Uteslutande av struma kommer besked om nästa vecka. Läkaren tyckte dock att jag såg oförskämt bra ut i övrigt så de käntes som en posetiv respons.
SSK som gjorde EKGn och blodprovet var underbar, gammal som gatan men var underbart förstående och duktig på va hon gjorde. När hon stack hade hon tagit en barnnål så jag kände ingenting även om jag hade embla, hon surrade på så jag började inte ens hyperventilera denna gång. Tre rör tog jätte snabbt och jag märkte inte ens att armen domnade vilket jag alltid bruka känna.

Jag var där ganska länge även om allt gick på bra men visst blir man less av att vara på VC i några timmar.

Väl hemma skulle vi skruva upp ena lampan och den va ju självklart sönder den med så in till stan för att byta den om de går, den var ju som ändå på rea. Men vill ju som inte att de ska fattas 5-7 prismor. Sedan måste peter tänka ut hur han ska sätta upp den och jag bör inte vara i närheten då de tar tid för honom att tänka.

Måla väggar vita och andra varvet grönt inne i matkällaren, sedan ska vi köpa mera vajrar så vi kan hänga upp lite mera tyg där inne. Så mycket små jox som ska köpas blir galen.

Fick bilderna jag beställt också och de blev något fel där med då jag beställt i alla i stlk 11x13 men vissa var ju inte det och vissa hade vit kant sedan var ju inte alla bilder med heller. Snacka om man blev irriterad. Jävla fujidirekt.

Kommentarer
Postat av: malin

beställ via proprint! mkt bättre kvalla & de rea nu såg ja mkt man kan få billigare där :)

2010-06-30 @ 18:59:05
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0