Lite regnigt

Ja peter ska få sova ut idag när de lix är lite dåligt väder. De blir mest att dola på inne idag, kanske får jag en lyxen att få ett städat hem. De är närmare en månad sen det blev dammsugat och moppat. Får se hur less hjärtat är för det är ju bara han som kan göra det.

Nu är alla källar fönster klara vi ska bara måla insidan på 3 fönster och utvändigt på 1 till som vi inte kommer åt riktigt. Köksfönstret ska bara målas och kittas imorgon så är vi klar med det. Då kommer vi att skrapa och börja måla fönsterna i datarummet. Efter helgen kommer förhoppningsvis datarummet vara helt klart men man ska kanske inte hoppas för mycket.

Idag ska jag åka iväg på eftermiddagen och titta på malin när hon ska gå på balen, de är inte så ofta men får se henne uppsnoffsad med klänning och allt. Ska hinna boka tid till en barnmorska i stan för att slippa åka till R-fors 4 mil bort om jag går över tiden. Sedan ska jag ringa ett hemligt samtal :) Hoppas mamma tar med sig barnkläderna jag fick av hennes kollega sedan ska jag be henne ta med lite stänger och möjligtvis symaskinen. Jag ska försöka sy lite gardiner till källaren.

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v36

Idag är det strålande sol och klarblå himmel här. tråkigt att ni har kasst väder fast kan ju inte ha det samtidigt jämt

2010-06-03 @ 09:39:08
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0