Lunch paus

Har lunchpaus just nu, grabbarna har just åkt iväg för att gräva lite vid pumphuset. Om någon timma ska jag gå över till Viktoria för att väcka henne och föröska få med henne och träffa och surra med lite grannar. Dagen startade otroligt bra med mycket sol och vind. Det är nämligen arbetsdag inne i byn, ett bra tillfälle att lära känna grannarna. Vi hamnade i en grupp som skulle forsla ut jord på fotbollsplanen, jag drack däremot kaffe och umgick med barnen en massa. Riktigt roligt, men kan knappt skilja på namnen är ju så många namn som man ska hålla rätt på. Men man blir slut av att vara ute även om man inte gräver och krattar som alla andra. Alla grannar verkar hel hygglo så de blir roligt att få lära känna alla. Vi ska grilla närmare femtiden och sedan skulle de bli lite festande senare på kvällen. Jag ska iaf följa med och njuta av alla människor så de blir bra, jag har ju viktoria som ska köra oss om jag får värkar, om inte annat får väl hon agera barnmorska om de skulle ta för lång tid :)

Inte så länge kvar till lillkillen får titta ut, han kan ju komma närsomhelst egentligen men de är ju bra om han stannar tills v37.

Lillen är mycket piggare idag, så nu sparkas han för fulla muggar och har gjort det rätt mycket under förmiddagen. Näe kanske jag ska hoppa in i duschen om man ska vara klar till fem. Marinera köttet kanske vore en dålig ideé heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0