Mamma och Moster

Ja inte nog med att jag ska bli mamma iår utan jag ska även få äran att bli moster. Min syster ska nämligen ha barn i December, hon är tom beräknad till hennes egen födelsedag, nästa ett halvår yngre än min bebis så kusinerna kommer nog att tycka att det är roligt. Lite synd att hon bor så långt bort önskar att hon bodde närmare så jag kunde få krama och umgås med henne oftare. Jag älskar verkligen mina syskon, skulle aldrig byta bort dom.

Näe nu kommer hjärtat hem så nu ska jag unna mig en puss :)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Hairdesigner

det blir roligt :) Men vi får se till att hälsa på varandra!

2010-06-15 @ 16:14:03
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0