Nu är d gjort!


 

 

Har äntligen blek mitt röda hår sedan så färgade jag det ljusbrunt. Får c vad som händer om jag får någon snäll syster som kan bleka lite slingor på mig. Hade bara i färgen i ca 10 minuter men ändå blev det riktigt mörkt tycker jag. Lite hemskt känns som det är lite gröna nyanser i färgen men huvudsaken att jag det inte är mycket röda nyanser.

Imorgon ska jag bara ta d lugnt och försöka sova till mig. På tisdag är sista mötet med föräldragruppen men jag hoppas på ragga till mig några nr för att sedan kunna träffas typ till hösten om någon är sugen.
Nu ska jag umgås med min duktiga älskling en stund innan han går och skruvar ihop ena fönstret till arbetsrummet som är klart. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Hairdesigner

He är bra med grönt :) Mycke bättre än rött, för är det rött i det blir det mycket lättare orange. Det vill vi inte :D

2010-06-07 @ 08:40:33
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0