Ont i halsen

Jag har fortfarande inte blivit sjuk, utan har bara irreterande ont i halsen. Fötterna svullnar så snart kan jag inte ha några skor, foppa skorna som varit skit stora får jag knappt på mig. Prövade på min uthållighet idag, Peter hade tagit upp dammsugarn på vinden eftersom det ska städas uppe innan lillen kommer. Ja iaf så tänkte jag att jag kunde ju iaf pröva dammsuga lite grann. Ja startade dammsugaren och vips så hade jag dammsugit ett rum. Tänkte att jag då lika gärna kunde pröva att moppa golvet. Moppade golvet som fortfarande ser jobbigt smutsigt ut. Efter det var jag helt slut på och hade duktigt ont, gick ner och tog mig middag och såg unga mödrar. Hade otroligt ont och mycket sammandragningar tänkte att jag nog måste lugna ner mig så la mig för att försöka sova en stund.

Ont ont ont, somnade strax men vaknade snabbt igen för jag hade duktigt ont i ryggen och runt höfterna. Alvedon blev nästa besvär jag tog mig nästan inte upp ur sängen men efter en vilopaus och nya kraftantag så tog jag mig upp. Imbillade mig att alvedonen snart skulle börja verka.. Nu sitter jag dock och väntar på att hjärtat ska komma hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0