ont i min rygg

Ja idag har jag suttit betydligt mer, har haft ont i ryggen. Peter föräldrar är ju som här och ska sova över tills imorgon. Vi har väl inte hunnit så mycket egentligen men vi behöver iaf inte ha samma tempo som tidigare i veckan då de bara varit Peter.

Källarfönstren är klara så fort det hunnit torka, köksfönstret är klart.

Vi har grundat alla fönster till arbetsrummt och målat två varv mellan. Så imorgon blir det och kitta och måla utsidan, börjar man då tidigt så hinner man måla två varv och sedan är det klart.

Vi har tagit bort ett till träd och de blir möjligtvis lite röjjande efter maten om det orkas förståss.

Är lagomt trött också fick inte så mycket sömn, vaknade 1 timma efter vi gått och lagt oss dvs vid halv 3 i natt sedan var jag vaken i 2 timmar, kunde somna om och sova i 3 timmar. Så jag hoppas jag får lite mera sömn i natt.

Senare i veckan ska jag sy gardiner till källaren och peter ska få fixa matkällaren och köra bort massa skräp på återvinningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0