Oturen håller i sig

Ja imorse är Peter på uruselt humör och det slutar med att jag lämnar honom hemma för att jag orkar inte med någon surgubbe. Åker iväg på mvc men då har han slutat sura och han kommer i rasande fart till mvc med pvn. Han är på super bra humör och vi åker iväg för att handla lite eftersom allt är i princip slut. Efter bara några minuter har jag super ont i knäna, ryggen och jag känner mig framtung. Vi plågar oss igenom affärnen och sedan bär det av hemmåt. Väl i säver så måste ju peter ha hem pvn och jag åker iväg. Väl hemma så ringer telefonen och Peter står kvar i sävar, de var något knas på bilen. Ja en halvtimma senare så är han nu på väg hemmåt.


Värden på Mvc

Blodtryck- 126/68
Bebis hjärtljud- 136
Bebis placering- Huvud neråt ruckbart
SF- 35




Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v35

men vad alla har börjat bli ruckbara eller fixerade då. min tös är fortfarande rörlig :(

2010-06-01 @ 14:01:46
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0