Paus

Ja igår gjorde jag en lista på vad som ska göras de närmaste veckorna, vad som är viktigt och vad man kan stjuta på. Vi har hunnit jätte mycket och nu håller Peter på att torka golven uppe så jag ska väl snart gå upp för att hålla honom sällskap. De mesta är små fix typ att lacka långskyltar till innerdörrarna, städa. hänga upp lampor och sånt. Men nu när det inte är något vidare väder så passar det utmärkt. Nu spöregnar det så inget fix ute idag.

I eftermiddag ska jag åka iväg för att träffa Em och Sofia. Vi skulle nog käka tillsammans om jag inte minns fel. :) Roligt att få komma ut en stund.

Bebben rör sig hela tiden och gör sin mamma underbart lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0