Perfekt dag igen?

Ja idag är himelen klart blå, inte ett moln så långt ögat kan nå. Klockan är bara 6 och man vill redan gå ut och njuta av den härliga solen. Idag hade jag tänkte gå på en lagomt lång promenad, vattna lite ute i trädgården och kanske sola en stund om inte brämsen äter upp mig. Sedan stor städa mellanvåningen, tvätta, göra iordning middag sedan kanske påbörja något projekt -i källaren, -med fotona eller kanske tom baka kakor. Med tanke på att jag bara har sovit 3 timmar så kanske man inte ha så höga förväntningar men de bästa av allt är att jag inte har någon stress alls över va som behöver göras. Jag kan göra allt bara för jag tycker det är roligt.

Lite tråkigt att de mesta ute måste göras med Peters hjälp, vilket stör mig något så mycket hemskt.


Jag blir så rebellisk då folk säger åt mig va jag ska göra! I natt låg jag 3 timmar innan jag somnade och var så irriterad över råd och förslag på hur jag ska leva mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jessicas Mirakel

Det närmar sig den stora dagen!!! :D

2010-06-28 @ 09:22:36
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0