Ryggen och myggen

Har duktigt ont i ryggen idag, åkte iväg på en liten nöjestrip i stora centrum. Först åkte jag upp på kontoret för att kika om chefen eller några kollegor var sugen på en kaffetår. Inte en människa så långt ögat kunde nå så jag åkte vidare till min kära mormor, vi drack kaffe och surrade på. Systrarna komme och jag fick se vackra malin som skulle gå på balen. Vi åt lite våfflor och sedan begav jag, jessiva och mamma oss iväg för att köpa malin present. Ett macro objektiv. Redan vid 13 tiden började jag få sammandragningar som tusan gjorde dock inte så ont, 4 ggr i halvtimman fram till klockan var 19 något då vi försökt att se min syster gå in på balen. Va ju som bara tvungen att se henne när hon gick där på röda mattan. Kanske inte var så smart för de gjorde riktigt ont, fick lov att vila hemma hos mormor sedan i några timmar för att de skulle gå över, men man hinner bli lite stressad när de kommer så ofta. Ryggen gjorde saken inte heller bättre men när man fått vila så blir det ju lite bättre.

Mygga som hemsöker mig
Jag fattar inte vad d är för mygga som hemsöker mig, är endast en mygga i hela huset och han väljer att terrorisera mig. Han har nämligen någon mutantgen och flyger iväg snabbare än vad jag hinner slå, så de lär säkert sluta med fler myggbett för min del denna kväll. Har redan 7stycken myggbett och jag skulle klara mig fin fint utan dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0