Skumt

Mjölknoja, ja läste ju härom dagen att man kallat tillbaka mjölk som det fanns någon bakterie i slutade med att jag hällde ut all mjölk som vi hade hemma. Vägrade dricka och blev hur nojjig som helst. Hade jag inte läst va som stod på vk skulle jag absolut inte mått dåligt men nu när jag vet om det så klarar jag inte av att dricka upp det. Har sovit ännu mer nu på kvällen och har just vaknat så ska väl snart försöka lägga mig i sängen så jag får lite hel sömn, humöret har inte varit på topp men det är nog all sömnsviktningen som gör sig gällande.

Imorgon ska vi ju på föräldra utbildningen igen så jag hoppas som sagt att jag kan ragga upp några nr för en senare träff i höst. Så på förmiddagen ska jag göra mig iordning och kanske till och med ta några magbilder har ju varit lite dålig på att lägga ut bilder nu på slutet, men det är inte så kul att lägga ut bilder när man ser ut som en lite fotboll :)

Myggbiten och galen, jag dör verkligen av alla kliande bett som jag har fått, typ 10 på händerna och tio på fötterna som det verkligen inte går att låta bli att klia på så de kommer att sluta med att jag är ett ända sår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0