Snabb update

Ja dagen har varit full rulle på. Först göra sig iordning, åka in till stan för att hämta upp mormor och moster. Åka och handla blommor, mat och tårta. Väl hemma hos mamma fixa iordning med ballonger, presenter, blommor mat och allt som skulle vara klart när vi komme hem från Malins student. Iväg till vännäs möta upp Malin och sedan Jenny som en bonus, ge presenter hurra och sedan tillbaka hem med alla släktingar. Fixa fram dukning, mat och sånt. Efter maten, tårtan och present öppning sminkade jag Malin i guldaktigt skimmer sedan skulle hon iväg. Helt utmattad var man, men vad har jag att förvänta mig. Dagen var dock helt underbar med alla älskade släktingar som man vill krama om hundra gånger!

Komme hem och internet funkade inte på vanliga datorn, Peter på uruselt humör, måste dessutom köpa nytt nätverkskort till datorn förmodligen för att få internet att fungera igen. Imorgon ska jag bränna ut alla bilder för säkerhet skull om något hemskt skulle inträffa. Sedan blir det att införskaffa sig en fin cd bok att ha alla bilder i så man lätt kan komma åt dom.

Nu håller älsklingen på att göra rabarberkräm så vi ska få något gott att smaska på.

Kommentarer
Postat av: malin

tack snälla snälla du för sminket jag ha fått så mkt kreddit för det ikv/natt & många är avis för att ja ha så begåvade systrar ha ja fått höra lätt mer än 10 grr :) love you

2010-06-11 @ 06:54:58
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0