Solen

Solen stålar och jag njuter av att sitta ute även om vinden självklart är här som vanligt. Det posetiva då är ju att jag slipper myggor andra ohyror. Jag har suttit ute sedan halv tolv och vill sitta ute minst till hjärtat kommer hem från jobbet. Han vill verkligen ha semester nu, bara vara med mig och njuta av väder vind, pyssla på här hemma. Men han får inte semester förrän den 12:e juli. Det är bara en månad kvar, kommer våran älskling ut före så blir får ju peter självklart vara hemma längre md oss.

Igår hade vi en underbar kväll då vi mysade och bara njöt av varandras sällskap. Vi har 2 datum då vi blev tillsammans och igår var det datumet vi egentligen blev tillsammans. Den dagen för tre år sedan hade vi ett otroligt jobbigt samtal om hur våran relationen skulle fortskrida. Var vi kära eller what? Ja idag ser ni ju resultatet av våran kärlek.

Drömmen blev sann, jag tror att alla är ute efter den sanna kärleken och jag vill tro jag funnit den. Jag är så otroligt lycklig. Drömmen om kärlek, hus och barn kommer snart alllihop vara uppfyllda. Men då får man inte glömma bort att man måste vårda drömmen och inte ta den för given för då mister man kanske den. Näe nog ord från en kärlekskrank Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0