Soligt men inte någon värme

Jo eller ja beror ju på hur man ser det, det är ingen våld värme. Sitter ute i mjukisbyxor och tjock kofta. De blåser rejält men jag njuter av att solen vandrar ensam på himlen. Första varvet på fönsterna är målade för dagen. Peter är så otroligt duktig. Sedan ska han kika över den lånade motorsågen som inte vill arbeta med oss.

I helgen verkade det bli sol och lagom värme så då kommer Peter päron åtminståne en dag för att hjälpa till med fönsterna och utomhus göra. Vi ska klippa lite buskar och sedan ser man väl vad man hinner

Vi planterade ju ut blommorna som jag köpte i helgen men självklart frös två blommor jag blev lite besviken så jag vet inte hur jag ska göra med dom. Men man lär sig av sina misstag. Får se nu om jag ska försöka ta reda på lite jordgubbsplantor, gräslöken och lite persilja som jag skulle få av svärmor och börja på min lilla örtgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0