Söndags mys

Ja vi vaknade först tidigt, jag åt frukost sedan tog Peter en dusch. Vi varvade ner framför tv sedan så la vi oss och sov igen till klockan 12. Då had jag ganska ont så då var det dags att kliva upp. Peter dammsög nedrevåningen sedan så fixade vi lite på bromsarna på PVn, dom funkade nämligen inte så bra. Fast vi får nog göra om det när peter fått tag i rätt verktyg. När vi då gjorde detta så hann peter göra illa sig i fingret, sedan så föll PVn ner över domkraften. Jag lagade Peters finger och plåstrade om det, ska dock göra en undersökning lite senare ikväll så han inte åker på blodförgiftning eller något dumt. Vi drog ihop lite ris sedan så började Peter på gräva upp roten till rosenbusken. Tur vi har traktorn så inte Peter sliter ryggen av sig, sen är det bara att fylla med lite jord och gräsfrö så kanske vi har gräsmatta där, dock ser det inte så bra ut på den frånten där vi har planterat.

I veckan ska vi röja undan riset som är kvar, arbeta ute, ta bort den gamla komposten, påbörja arbetet på fönsterna i v-rummet, beställa 2-3 rutor som är trasiga, köpa ett nätverkskort, n prestent till anna och en cdbok att att bilderna i, fara till barnmoskan, baka bullar, träffa Sussie, träffa Em och syster Malin kommer också någon dag i veckan, då blir de troligtvis lite fotning med magen och Peter, fira Anna som fyllr 29.

Ja hoppas veckan går fort nu så jag bara slungas in i vecka 37 (22/6)

Ikväll ska vi inte göra så mycket hoppas på lite mys nu framför tvn bara så är jag rätt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0