Sugen på nytt inlägg

Dvd kruppar genom att vägra visa filmen vi ska de utan den bara hänger sig och stänger av sig själv. Blir något irriterad ska jag säga. Men Peter försöker att fixa det men inte är det så lätt. Mina fötter är verkligen enorma, det hjälps inte heller att jag ligger med fötterna högt, dricker vatten, går runt, sover, dom är fortfarande super stora. VC och mvc gör ingenting utan man får bara vänta på förlossningen som ska göra sitt. D ända är om man har högt blodtryck, protein i urinen och jag har inget av det vilket är bra men, det gör galet ont och nu kan jag int ha några skor alls så jag vet int hur man riktigt ska göra, ska jag gå barfota in på affärn för att köpa nya skor? Jag bad dock min lilla syster byta skor med mig så jag skulle få dom blå foppatofflorna som är lite större än dom jag själv har.

Igår har det monterats handtag på dörrarna, tittat över vad som skull ha gjorts och behövs göras nere, börjat packa bb-väskan, bakat bullar, handlat, tvättat, sett på film, städat köket och lite i källaren.

Idag trodde vi att det skulle vara fint väder men finns inga tecken på det just nu, så vi vågar oss inte på att börja måla några fönster. Så de blir nog ännu en mysdag med hjärtat.

Imorgon ska vi till Peters syster som fyller år, vi har till och med varit och köpt en present innan. :)



Kommentarer
Postat av: Jessicas Mirakel

Hehe nä men man är inte lika platt längre om magen :P

Man är ju jätte ovan, tycker magen och tuttarna är i vägen hela tiden. Även fast det är någon cm. Så jag tänkte det häromdagen. Shit, duktiga kvinnor som klarar av att byta kropp på så kort tid. Känns lite ovant när man tittar sig i spegeln. Jag saknar dig också! Vi måste ses en gång till innan bebbe kommer. :D Så håll inne tills efter midsommar tack ;)

2010-06-19 @ 16:52:30
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0