Tittat på lite namn

Har tittat lite på några namn, så jag har några namn att falla tillbaka på när ungen vill titta ut. Liam är de namn som ligger varmast om hjärtat men man vet ju inte om det är en Liam som tittar ut eller om det är en liten Elias eller kanske en Seth.

Samtidigt som jag kikar på lite förnamn försöker jag lista ut va min inställning är till mellanamn till våran lillkille. Peters familj vill att vi ska använda deras släktnamn (gustaf, olof, fanns något fler också som jag inte minns) men jag vill inte bara ta ett namn för att tillfredställa någon annan. Peter kanske är lite traditionell har man döpt alla barn i släkten till Olof måste man kanske fortsätta med det. Även om han inte tycker namnet är fint. Ja vill bara ha namn som jag tycker är fina.

Näe nu ska jag släppa namnen ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0