vecka 37

Ja imorse vaknade jag, öm i ansiktet, ont i händerna och handlederna och under fötterna för att jag är så himla svullen. Blir galen av se ut som en boll, anisktet blev över natten och förhoppningsvis så sjunker svullnaden om några timmar men jag kan ju kanske inte hoppas på för mycket. Mamma vart dock orolig och ville att jag skulle kontakta någon läkare, detta gör mig inte så lugn, dumma mamma som skrämmer upp mig.

En sån där dag då jag saknar min kära vänner i sthlm. Skulle bara vilja ge dom en stor kram båda två önska att dom var här igen, men inget blir desamma skulle jag tro.

Oplanerad dag idag så jag får väl c vad som händer om man blir glatt överaskad eller om man kommer att ha tråkigt hela dagen eller.

Kommentarer
Postat av: mamma

Äälsklings bollen jag blir ju orolig. Såg sen filmen på malins telefon blev inte lugnare. Ha en bra dag love you

2010-06-22 @ 06:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0