Vill inte ens börja

Ja jag vill verkligen inte ens börja bränna ut bilderna och märka upp dom. Vet vilket himla jobb det är! Sedan har jag inte så stor koll på vad som är bränt och inte vilket innebär att jag vill göra om alltihop för att verkligen veta att allt kommer med!

Bebben har inte rör sig speeciellt mycket sedan igår, lite granna i bilen på väg hem från min Mamma sedan har det varit rätt så lugnt. Det är inte heller några mega sprakar ut bara lite snurr, tryck sparkar. Lill Mamman gillar det inte!

Peter hade klippt gräsmattan igen men har glömt två plättar så idag ska han få fixa dom. :) Sedan så tänkte jag kanske att vi kunde smita iväg på bio ikväll om hjärtat var sugen på det. Verkar ju bli fint väder så man kanske ska ta vara på det oxå och grilla. :)

Hoppas jag blir av med den här hemska huvudvärken, vaknade med hemsk huvudvärk för ca 40 min sedan. Tog en alvedon men än så länge har de inte minskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0