21+6

Bebben sparkar och har sig idag också, jag blir hela tiden så förvånad över att den verkligen rör sig.
Brösten ömmar och de lär inte bli bättre med tiden om man säger så. Jag kände för första gången bebisen röra sig både utvändigt och invändigt, sedan kände vi någon hård del, vet inte vad det var men något var det iaf.




Nya grannar

Grannarna ska tydligen sälja sitt hus, det som är mitt emot. Blev så förvånad när jag kikar igenom tidningen och det står klart och tydligt att huset är till salu. Inte för att jag har en bra relation med grannarna men jag blev som ändå chockad. Så jag hoppas att de blir några nya fina underbara grannar som tar över deras hus. :)

Kommentarer
Postat av: malin

guu vikken fin tunika gumman du vart gode snygg :) miss you puss

2010-03-09 @ 11:08:05
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0