22+6

Ja har ändå sagt 23 nästan hela den här veckan vet inte riktigt varför, imorgon ska nya bilder upp på både bebis grejer och mina nya söta kläder. Och veckans magbild förståss måste börja få lite ordning på alla bilder. Har inte så stor koll just nu och jag är lite dålig på att fota när man bara är hemma och inte klär upp sig.

Bebben rör sig hela tiden, har rört sig jätte mycket idag men jag kan fortfarande inte känna vad som är vad riktigt. Huvudsaken att man känner skulle verkligen bli galen om jag inte kände att det rörde sig. Min mamma berättade att min pappa var hela tiden tvungen och kolla om vi verkligen levde när vi var små, själv tyckte hon att det var konstigt men jag förstår helt och hållet var jag har ärvt min oro från. Min lilla papi

Köpte H&M prylar en body skrub och en shower gel som luktade gudomligt- Äpple och vanlig
kommer kunna lukta som riktigt äppelpaj hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0