23+6

Ida skiner solen, himlen är blå och Peter jobbar eftermiddag, vi har alltså fram tills halv tre att umgås med varandra. Bebisen har sparkat och mysat med mig hela morgonen. Jag  bara älskar det, hur det känns när det rör sig och jag vet att det är något levande inuti mig.

Moa och Signe vet nu om att det är en liten bebis i min mage. Dom kände på magen och för signe som bara är 2 blev det lite svårt men det var jätte gulligt när deras små händer kände på magen. Fast det är ganska svårt att förklara tid, att det är några veckor kvar till bebisen kommer. 

Igår prövade vi göra flygand jakob och vi gillade faktiskt det, jag älskade det men peter kunde äta det. Nu kanske vi kan pröva att göra lite annat också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0