Åhh vad jag har tråkigt

Solen skiner och det finns inte en chans att jag har styrkan att gå på en långprommis, nog för att jag inte gjort det på länge men idag kändes det som jag ville det. Har varit ute en stund med peter idag, sedan har vi värdrat och bytt sängkläder, tagit in påskris och pyntat det med lite fjädrar. Matat fåglarna och sedan så försökte vi få undan lite på altanen. Vi vill ha nya utemöbler så fort det börjar rulla in lite pengar ingen så vi har kikat runt och fantiserat lite om planerna ute. Peter gjorde sedan lunch och snart ska jag kanske bestämma mig vad jag ta äta till middag. Man kanske skulle baka, om det ändå kunde regna då skulle jag inte bli så deppad över att det inte är roligt att sitta ute ensam i solen.

Denna vecka ser jag fram emot BVC då jag ska lyssna på hjärtljuden, jag kan inte tänka på så mycket annat. Vill lyssna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0