Älsklingen gör mat

Eftersom jag var helt slut när Peter kom hem, va jag tvungen att lägga mig. Det skar som knivar runt om hela bäckenet och i ryggen. Stapplandes till vardagsrummet sedan blev jag som vanligt irreterad och sur över att jag inte kan göra något på eftermiddagen. Peter gör super goa pannkakor och jag blev faktiskt på lite bättre humör. Det är så tråkigt att ja inte ska ha någon ork kvar när väl han kommer hem. Fast jag har tur som har en sådan stöttande pojkvän, även när jag inte är gravid så gör han allt för mig.

Imorgon ska jag vila hela dagen och förhoppningsvis ska jag kunna låta allt ont hinna gå över under morgondagen sedan lär jag heller inte få så mycket sömn. Men man ska aldrig säga aldrig.

Tänkte bege mig ut imorgon eftermiddag och ta en fika på stan på kvällskvisten så jag hoppas att jag hinner vila upp mig tillräckligt. Kan samtidigt inte bara vara här i huset 24-7, blir verkligen deppig av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0