Bebis

Lite högt SF mått som ska kollas om 2 veckor igen- eventuellt extra UL sedan
Socker 5,6
Blodvärde 126
Hjärtljud 148 första gången 136 efter en liten stund

Blodprovet gick ganska bra, förutom att jag började hyperventilera och ville svimma just innan hon skulle ta det. Peter kände sig nog lite stolt eller ja jag fick då för mig det. För han sa att jag var jätte duktig även om man inte kände sig speciellt tillmötesgående. Att gå och lägga sig på sängen för att någon ska sticka en är nog det värsta, man känner inte ens något om man har embla. Ibland undrar man vad man är för någon egentligen. Jag ska kunna pierca mig och tattuera mig utan bedövning men inte att sticka mig i fingrarna eller armarna.


Roligt att vi ska lyssna på bebis varje gång nu.

Nytt besök hos BM den 12:e sedan 3 veckor efter det. Börjar bli mycket närmare mellan gångerna. Den 22:a ska vi påbörja föräldrakurs och träffa 7 andra par som ska ha barn ungefär samtidigt! Det ser jag fram emot. Kanske är några trevliga prickar som man kan umgås med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0