BM imorgon

Jag och Peter har verkligen tur när det gäller BM och vilka tider hon lägger in. Peter har oftast jobbat kväll och kunnat följa med på alla träffar med BM. Det är kul att han är så delaktig och så engagerad i våran "Liten".

Imorgon ska vi lyssna på ♥-ljud, prata och ta blodprov. Huvva, jag får kramp i fötterna när jag tänker på blodprovet, jag behöver bara skriva ordet ilar det under fötterna. Obehag är nog bara förnamnet över det jag känner. BM kommer säkert att tjata om vikten och vad man bör äta. Jag är less på att äta när jag inte känner för det, äta det jag inte känner för bara för att det är nyttigt. Vill bara spy åt ordet alla nyttigheter.

Jag är supertaggad på höra hur LITENS hjärta låter och hur LITEN mår, förmodligen underbart för Liten sparkar flera gånger om dagen. Hört att barn som är aktiva innan BF också är hemskt aktiva efter. Gissar att jag bara anar en bråkdel av vad LITEN kommer att göra när h*n väl kommit ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0