Gravid 21+2

Idag är en bättre dag!

Klev upp klockan sju, lagom slut från igår men glädje blir det när jag ser att solen skiner ute. Min sambo jobbar dock längre idag så kändes inte som någon större framgång. Kanske man ska göra iordning ute på altanen så det går att sitta där ett tag och få lite solsken på min vampyr bleka hy. 
Sedan blev jag också sugen på att baka lite får se hur ont jag kommer att ha innan dagen är slut.

Har bokat ny tid med läkaren idag, så han kommer ringa upp mig någon gång under dagen för rådgivning och möjligvis deltids sjukskrivning/heltids sjukskrivning. Kommer då kunna börja skicka in lite papper till f-kassan i början av nästa vecka. Känns som det finns ljus i tunneln ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0