Gravid -Färga håret

Ja idag gäller det, men sitter dock och söker på nätet om ämnet. Men man blir inte klokare, fast det samma gäller rökning. Vissa säger att det inte är någon fara andra avråder det helt och rekomenderar toning, men ja jag vet hur håret ser ut i toningen efter en vecka så ser man ännu mer förjävlig ut och i detta tillstånd kräver jag lite beuty. Undrar vilket som är faligast att göra- röka eller färga håret. Inget av grejerna är kanske bra för bebben. Vill inte att färgen ska bli fläckig så undrar om det är bäst om syster bara klipper mig lite får c hur hon resoerar. Hon tycker att färgen på mitt hår är bra men ja, jag är inte nöjd.

Takida spelas och bebben sparkar utav bara farten. Peter håller nu på att städa så jag ska nog hjälpa honom lite grann om inte annat peka på vad han ska göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0