Haircut & färgning

Som sagt så färgade vi håret idag på mig, fixade en super snygg cut på håret också känner mig verkligen fin igen, nu fattas bara lite mera plagg i garderoben men är inte så lätt när man hela tiden förändras i kroppen. Håret blev verkligen jämt och fint fördelat och jag tror ja hade sådana förändringar som tydligen många kan ha, iaf så påverkade de inte håret negativt. :)

Peter toppade sitt hår några cm, han blev nöjd och var gla över att jessica skulle klippa honom igen om 2 månader ungefär. Han lyssnar på henne för att hon lyssnar på honom, vilket jag kan göra. Ingen har fått röra hans hår, han har varit inne på att jessica skulle göra det hela tiden. Så det är bra att han har förtroende för någon.

Joels hår blev underbart, tycker att de var en av Jessicas snyggare killklippningar jag sett, fast före och efter bilden var väl ganska stor. Men Jessica är verkligen en bra frisör, jag skulle nog inte alls passa för jag kan aldrig vara tyst. Många gånger missförstår man mig tex idag då jag sa något om silverhår och just den stilen, de flesta missförstår mig men ja jag ska vara tystare i framtiden.

Joel före





Joel efter





Frisörskan och jag





Tidigare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0