Kärlek

Idag har varit en kärleksdag, en sån där dag då jag inte kan sluta tänka på Peter och jag vet att han inte kan sluta tänka på mig. Vi startade dagen med att mysa sedan åt vi frukost la oss och mysade i soffan där han pratade på med magen och var hemskt sugen på att känna riktigt starka sparkar.
Vi pratade och kelades ända till han skulle bege sig mot jobbet, men han kom och sa "hejdå" sex-sju gånger innan han for sedan hann han ringa också på den mil han kör på jobbet.

3år har vi varit tillsammans, det är inte länge det känns mycket längre. Även om jag har mina svartsjukeproblem och allt sånt så ställer han absolut inga krav och är mest bara nöjd över att ha mig i sina armar, att få vara med mig. Han berättar så kärleksfullt att han verkligen inte förstår hur en tjej som jag kunde bli hans. Hur kunde en kille som han få en tjej som mig. Jag blir som oförstående men jag ser att han verkligen menar det.

2007



2008



2009



2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0