Kikar runt inredning

Kikar runt lite överallt, tycker verkligen det är kul med en massa olika modeller av sänger och möbler till skrutten. Hittat lite av varje som intresserar mig bla en säng som först var en riddarborg/själsäng sedan gjordes den om och blev en utdragbar riddarborgssäng. Men tycker dock att den var lite för dyr för mig.

Funderar just för tillfället att göra om datarummet till barnrum, eller ja inte nu men så småning om kommer att få bli lite kombo men sista jag vill göra är att flytta datorn till v-rummet. Finns inget värre än tangentknapprande när man ser på en bra film. Och man vill ju inte bara vara med varandra hela tiden. För bebben kommer först och främst få sova inne hos oss men får man en bra deal på barngrejer så slår man till då kanske man lika gärna gör ordning här nere först.

Vita ikea möbler och sedan får man se får inte in så mycket i det här rummet men så småning om så gör vi om där uppe men första prio är att göra badrummet. Har vi nu tur så ska en elektriker kolla över övervångingen till en lämpligt pris. Tror inte jag kommer att tapetsera om, lite tråkigt med grått i ett barnrum men samtidigt kan man använda sig mycket av textiler, lampor av olika slag osv för att göra det mysigt men innan ungen hinner bry sig så kanske vi har fått till där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0