Kolla könet

Ja idag är jag så sugen på veta va det är för liten filur där inne. De flesta tror pojke, jag vill tro att det är en liten pojke, men samtidigt så har jag mina aningar på en liten flicka ibland. Men egentligen spelar det ingen roll men om jag vetat så kunde jag köpa lite mera baby grejer som inte är så unisex. Får se om det finns någon fler möjlighet att kolla, hörde ett par som kollat i v 33, men dom ville inte säga va de var.

Har just slängt i mig lite mackor och ska sedan försöka hitta på något trevligt och roa mig med idag. Kanske välja ett motiv till den stora tavla jag ska måla, eller kanske skissa lite allmänt bara på lite teckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0