Konstigt

Det känns så konstigt att man ska skapa en helt ny, en egen familj. Visst har jag sett min älskling som min familj rätt så länge nu, men det går inte att jämföra med en ny, helt från scratch nybyggd bebis. Pappa, Morfar som hela tiden nu vill kalla sig nu för tiden är så glad, helt överlycklig faktiskt. Han resonerar hela tiden som jag och peter säger samma saker som vi gör, vilket jag tycker är lite konstigt. Jag och peter intalar oss hela tiden att vi ska ha en bebis, vi ska bli föräldrar så låter det hela dagarna. Pappa säger däremot, tänk jag ska bli morfar, jag ser ut som en riktig morfar. Tänk... Det är så roligt och höra hans resonemang.



Alla Fyra Syskon dec 2009


Kommentarer
Postat av: malin

ja tänk jag ska få bli moster jag säger det ständigt hela dagarna ii de känns jätte roligt mamma linda ;)

2010-03-12 @ 12:05:20
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0