Läkaren klockan 10

Hjärtklappningar, ont i magen, huvudvärk jag blir verkligen förstörd när jag ska fara på sånna här tillställningar

Snart ska jag börja fara till läkaren. Jag är jätte nervös, tänker skippa frukosten idag för att annars kommer jag bli för nervig. Är iaf redo för att fara, är bara att klä på mig sedan starta bilen. Det borde inte behöva vara såhär svårt, kan de inte vara enkelt för alla. Måste sedan varna läkaren att om han vill ta några prover måste jag vara berädd, helst ha någon med mig. Men de är hemskt otroligt om han skulle vilja ta några prover gissar på att han vill känna, klämma lite och sedan bara prata. Men man kan aldrig veta säkert, speciellt inte med läkarna och vården. Jag vet inte bara vad jag ska ta mig till, hade jag vetat det så hade jag inte suttit i den här sitsen. Näe ta tjuren vid horna.

Tänker på vad jag har flyttat fram, astma besvären till exempel, som jag har tänkt de senaste 5 åren att kolla upp har aldrig blivit av. Ringde en gång då de verkligen var panik och jag hade ingen bricanyl, symbicort kunde knappt andas och sköterskan jag fick prata med hon tyckte inte jag var i behov av någon hjälp, jag fick nr till en läkare som inte svarade. Tack för den hjälpen, men en kompis komme sedan över med lite bricanyl så jag kunde andas, det är värst när man är förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0