Lite mera sömn

Nu har jag fått lite mera sömn även fast den är rätt uppdelad på 2 dagar.

Natten mot onsdag sover 2,5h

Natten mot idag sover jag först 4 h och sedan 1,5 woho 8h på två dagar

men jag fick vila vaken så ska inte vara något problem av att sitta, men däremot att ligga de närmaste dagarna kan nog bli lite påfrestande. Vaknade imorse av att bäcken käntes helt fel kunde inte vända mig själv i sängen än varken kliva upp men efter en stund så släppte det, när man väl kommit upp. Visst känns det fortfarande att jag är öm efter natten men om några dagar gör det bara ont igen. Försöker hela tiden tagga mig själv på att snart ska jag ha en lite knorr.




Kommentarer
Postat av: malin

guu vilken fin bild gumman du är så vacker

2010-03-11 @ 14:41:30
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0